Psycholog, ukończyła studia doktoranckie w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM, ukończyła 4-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej przygotowujące do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, asystent dydaktyczny, nauczycielem akademickim w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i starszy asystent w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM. Ukończyła Podyplomowe Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Autorka i współautorka publikacji, w tym artykułów naukowych, opracowań zbiorowych, wytycznych oraz wystąpień zjazdowych, dotyczących w szczególności zaburzeń ze spektrum autyzmu, zespołu hiperkinetycznego (ADHD), zaburzeń tikowych i zespołu Tourette’a. Tłumacz i współredaktor pierwszego na polskim rynku podręcznika dotyczącego terapii behawioralnej tików.
Jej zainteresowania naukowe dotyczą funkcjonowania poznawczego w zaburzeniach ze spektrum autyzmu, w szczególności deficytów teorii umysłu w zaburzeniach psychicznych wieku rozwojowego.
Aktywność w Centrum CBT:
Prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą
W Poradni dla Dzieci i Młodzieży prowadzi diagnozą psychologiczną i neuropsychologiczną dzieci i młodzieży, w szczególności z zaburzeniami neurorozwojowymi – zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) i zaburzeniami ze spektrum autyzmu, psychoterapię poznawczo-behawioralną dzieci i młodzieży z różnymi problemami klinicznymi (zaburzenia nastroju, zaburzenia lękowe, zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne, zaburzenia odżywiania, zaburzenia tikowe, zaburzenia adaptacyjne)