Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie kierujemy do psychoterapeutów, psychologów, pedagogów, osób kształcących się w psychoterapii studentów ostatniego roku psychologii.

Cele szkolenia

  1. Zapoznanie uczestników ze strategiami rozpoznawania myśli samobójczych i różnicowania z tendencjami;
  2. Zwiększenie umiejętności rozpoznawania ryzyka zachowań samobójczych oraz jego ocena;
  3. Strategie interwencji u osób w wieku rozwojowym z myślami i tendencjami oraz zachowaniami suicydalnymi;
    Ramowy program szkolenia
    Szkolenie „Myśli i tendencje samobójcze w wieku rozwojowym” zostało zaprojektowane z myślą o dostarczeniu najnowszej wiedzy oraz praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego rozpoznawania, oceny i interwencji w przypadku obecności u dzieci i młodzieży myśli samobójczych.
    Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat mechanizmów, czynników ryzyka i ochrony oraz różnych form myśli samobójczych występujących wśród dzieci i młodzieży w różnym wieku. Nasze szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz praktycznymi aspektami pracy w obszarze zachowań samobójczych wśród dzieci i młodzieży.

Program szkolenia obejmuje:

Spodziewane efekty:

Metody edukacyjne

Połączenie wykładu i metod warsztatowych

Organizacja szkolenia

Osoby, które chcą zapisać się na szkolenie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszenia oraz wpłatę na konto (szczegóły w formularzu).
Link do wydarzenia oraz materiały dydaktyczne zostaną przesłane 2 dni przed szkoleniem.
Uczestnicy otrzymują zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Prowadzący

Justyna Zawisza – Absolwentka Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz 4 letniego podyplomowego szkolenia w zakresie psychoterapii realizowanego we współpracy Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz Centrum Psychologiczno¬ Medycznego MABOR, atestowanego przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Ukończyła kurs Pierwszego Stopnia w praktyce i teorii Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ) wraz z warsztatami w indywidualnej i grupowej RTZ. Pracowała w Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Józefowie, a obecnie jako starszy asystent w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Jest na 4 roku specjalizacji z Psychologii Klinicznej Dzieci i Młodzieży UCK WUM. Prowadzi psychoterapię dzieci i młodzieży oraz terapię rodzin.