Jak radzić sobie z prowokacyjnym zachowaniem uczniów? Metoda konstruktywnej konfrontacji

Jak radzić sobie z prowokacyjnym zachowaniem uczniów? Metoda konstruktywnej konfrontacji

Cele:

  • Rozumienie, czym jest sytuacja prowokacji i jak ważne jest właściwe, modelujące zachowanie nauczyciela w reakcji na nią,
  • Uświadomienie sobie własnego, nawykowego reagowania na niepożądane zachowania uczniów,
  • Poznanie podstawowych zasady i wybranych sposobów konstruktywnego reagowania na prowokacje,
  • Poszerzenie umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami,  samouspokajania, odraczani re-akcji i akceptowania dyskomfortu psychicznego w sytuacjach problemowych.

Ramowy program:

  1. Prowokacja w relacji uczeń-nauczyciel jako specyficzny rodzaj trudnego zachowania
  2. Niepewność, obawy i wątpliwości nauczycieli, dotyczące właściwych reakcji na uczniowskie prowokacje
  3. Autodiagnoza własnego, najczęstszego sposobu reagowania na prowokacje – kwestionariusz
  4. Nauczyciel jako lider oraz osoba modelująca akceptowalne społecznie i pożądane zachowania w sytuacjach trudnych
  5. Warunki konstruktywnego reagowania na prowokacje
  6. Szybkie sposoby radzenia sobie z emocjami, metody samouspokajania, odraczanie
  7. Metoda konstruktywnej konfrontacji w praktyce

Czas trwania:

4-6 godzin dydaktycznych – nauczyciele, wychowawcy, rady pedagogiczne

Cena:

1300 – 1700 zł

Informacje:

tel.: 22 428 44 26, odn@cbt.pl

close
Potrzebujesz więcej informacji nt. szkoleń, kursów czy konsultacji?
Zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych
lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
Wyślij zapytanie
na interesujący Cię temat...

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum CBT Centrum CBT EDU, ul. Wołodyjowskiego 74A, 02-724 Warszawa w celach marketingowych oraz dla prawidłowej realizacji usługi "umów wizytę".