Psycholog, w trakcie 4-letniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej przygotowującego do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Pracownik dydaktyczny w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz asystent w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego WUM, gdzie zajmuje się diagnozą psychologiczną i neuropsychologiczną dzieci i młodzieży oraz prowadzi psychoterapię indywidualną.
Prowadzi nadzór merytoryczny nad psychologami, psychoterapeutami i terapeutami środowiskowymi pracującymi w Ośrodkach Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej Centrum CBT.
Absolwent studiów podyplomowych „Neuropsychologia kliniczna i diagnoza neuropsychologiczna w ujęciu praktycznym” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych „Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju i zachowania”.
Absolwent wielu kursów i szkoleń, min. w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (I i II stopień), Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży (Centrum CBT), Treningu Zastępowania Agresji, metody Kids’ Skills, Dialogu Motywującego, przeciwdziałania przemocy, metod diagnostycznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał jako psycholog w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum, technikum, psycholog w poradni psychologiczno-pedagogicznej, członek zespołu ds. orzekania o potrzebie kształcenia specjalnego i wczesnego wspomagania rozwoju, psycholog w młodzieżowym ośrodku wychowawczym.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi, obsesyjno-kompulsyjnymi, problemami adaptacyjnymi, ADHD, autyzmem, tikami, zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi, zaburzeniami zachowania, nieprawidłowo kształtującą się lub nieprawidłowo ukształtowaną osobowością, samookaleczeniami, trudnościami w nauce.
W Centrum CBT prowadzi również diagnozę psychologiczną i neuropsychologiczną dzieci i młodzieży. Udziela wsparcia rodzicom mającym trudności wychowawcze.
Swoją pracę poddaję regularnie superwizji.