Centrum CBT otrzymało tytuł Lidera Rozwoju i Doskonalenia Contact Center podczas X edycji Akademii Managera Ochrony Zdrowia. Dziękujemy za wyróżnienie!   

Centrum CBT otrzymało tytuł Lidera Rozwoju i Doskonalenia Contact Center podczas X edycji Akademii Managera Ochrony Zdrowia. Dziękujemy za wyróżnienie!    ()

W ramach wydarzenia, w debacie o przyszłości medycyny wystąpiła prezes Centrum CBT –Joanna Szyman. Rozmowa dotyczyła inwestorów, kultury organizacji w podmiotach medycznych i tego, co naprawdę buduje wartość w ochronie zdrowia. Wśród rozmówców: Anna Rulkiewicz, Paweł Walicki, Andrzej Podlipski, Krzysztof Kozik, Piotr Magdziarz, dr Daniel Kaźmierczak PhD, MPH, Piotr Bukowski. Debatę poprowadził Daniel Nowocin, który zadbał o dynamiczny przebieg dyskusji i wydobył różnorodne perspektywy uczestników.  

Nagroda cieszy, ale prawdziwa siła tkwi właśnie w rozmowach o przyszłości systemu – to one nadają kierunek opiece, którą tworzymy dla naszych pacjentów. To dlatego gratulacje należą się organizatorom AMOZ – za stworzenie wydarzenia, które zgromadziło pokaźne grono ekspertów i praktyków oraz dało przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń na najwyższym poziomie.