Magister psychologii, specjalizacja z psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (nr certyfikatu 408), terapeutka systemowa, certyfikowana trenerka i szkoleniowiec z zakresu zdrowia psychicznego.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu SWPS oraz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyła podyplomowe studia z psychologii klinicznej, szkolenie w zakresie terapii systemowej przy Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej oraz liczne kursy specjalistyczne. Od kilkunastu lat prowadzi praktykę terapeutyczną i diagnostyczną, obejmującą m.in. pracę z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, zaburzeniami osobowości, a także w obszarze terapii par i uzależnień. Jest certyfikowana w zakresie stosowania narzędzia diagnostycznego ADOS-2 w praktyce klinicznej. W pracy terapeutycznej integruje różne podejścia – od terapii poznawczo-behawioralnej i systemowej po nurty trzeciej fali (DBT, ACT, Terapia Schematu), Racjonalną Terapię Zachowania, a także elementy terapii psychodynamicznych, w tym ISTDP i MBT. Prowadzi gabinet psychoterapii i diagnozy psychologicznej. Równolegle rozwija działalność dydaktyczną i szkoleniową – prowadzi warsztaty oraz szkolenia dla profesjonalistów, kadry uczelni wyższych i placówek terapeutyczno-pomocowych, obejmujące m.in. tematykę zdrowia psychicznego, komunikacji, pracy z osobami neuroatypowymi oraz radzenia sobie ze stresem. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, Polskiego Towarzystwa Badań nad Stresem oraz Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej (członek EABCT). Od wielu lat zajmuje się także działalnością dydaktyczną i szkoleniową. Prowadzi warsztaty oraz szkolenia z zakresu zdrowia psychicznego, komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem i emocjami, a także pracy z osobami neuroatypowymi. Kieruję się ideą upowszechniania wiedzy psychologicznej w sposób praktyczny i zrozumiały, zarówno w środowisku profesjonalistów, jak i wśród odbiorców niezwiązanych zawodowo z psychologią.
Jej zainteresowania naukowe i dydaktyczne koncentrują się wokół psychoterapii dzieci, młodzieży i osób dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem zaburzeń lękowych, depresyjnych, osobowości oraz trudności wynikających ze spektrum zaburzeń neurorozwojowych, w tym spektrum autyzmu. Szczególne jej zainteresowania skierowane są na pracę z osobami doświadczającymi skutków traumy relacyjnej, przewlekłego stresu oraz kryzysów życiowych. Dodatkowo obszarem jej zainteresowań jest integracyjne podejście do psychoterapii – łączenie metod terapii poznawczo-behawioralnej, systemowej i nurtów trzeciej fali (DBT, ACT, Terapia Schematu), tak aby dostosować interwencje do indywidualnych potrzeb pacjentów. Ważnym obszarem jej pracy jest również diagnoza psychologiczna, w tym diagnoza kliniczna osób w spektrum autyzmu z wykorzystaniem standaryzowanych narzędzi, takich jak ADOS-2.