Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Instytutu Psychologii (specjalizacja: psychologia kliniczna i osobowości) oraz Szkoły Psychoterapii (Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA). Odbyła wiele szkoleń i kursów, m.in.: Terapia systemowa rodzin i par z elementami terapii psychodynamicznej, Psychoterapia Dzieci i Młodzieży, Focusing – praca z ciałem w podejściu skoncentrowanym na kliencie, Warsztat terapii par EFT 1, Terapia skoncentrowana na emocjach, Level 1 i 2, Trening umiejętności skoncentrowany na emocjach w pracy z rodzicami, Kurs Pomocy Psychologicznej. Doświadczenie zdobywała jako psychoterapeuta prowadząc psychoterapie indywidualne młodzieży i dorosłych, psychoterapie grupowe, treningi terapeutyczne, psychoterapie rodzin i par oraz konsultacje wychowawcze dla rodziców. Posiada również wieloletnie doświadczenie jako trener treningu interpersonalnego (rekomendacja trenerska II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) oraz jako trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja trenerska I stopnia PTP). Jest współzałożycielką Stowarzyszenia „Q Zmianom”. Jako wolontariusz brała udział w projektach realizowanych w Ugandzie i Salwadorze.
Obszarem jej zainteresowań jest psychoterapia oraz komunikacja interpersonalna.
Jest współautorką książki: Gregorczuk, M., Kołtyś, B., „Szkolne wyzwania. Jak mądrze wspierać dziecko w dorastaniu?” (Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2015).