Psycholog, pedagog, psychotraumatolog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 455).
Magister psychologii i pedagogiki o specjalności logopedia. Obecnie w trakcie kursu superwizora-dydaktyka oraz w procesie certyfikacji ISST (International Society of Schema Therapy). Odbyła wiele szkoleń z zakresu: terapii schematów, psychotraumatologii (kształcenie podyplomowe), Studium Przeciwdziałania Przemocy, interwencji kryzysowej, dialogu motywującego, terapii akceptacji i zaangażowania (ACT), terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (TSR), terapii rodzin, pracy z osobami neuroatypowymi. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy klinicznej jako psycholog i psychoterapeuta. Specjalizuje się w pracy z osobami z zaburzeniami osobowości, doświadczającymi zaburzeń nastroju, z zaburzeniami lękowymi, z zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi, po traumatycznych doświadczeniach (w tym związanych z dorastaniem w rodzinie dysfunkcyjnej), z objawami psychosomatycznymi, w kryzysach emocjonalnych, z trudnościami wychowawczymi, neuroatypowymi. Pracuje w Poradni Zdrowia Psychicznego dla osób dorosłych, a także od 2015 roku prowadzi własny gabinet psychoterapii i diagnozy psychologicznej dla osób dorosłych i młodzieży. Odbyła staż na oddziale ogólnopsychiatrycznym. Pracowała również w strukturach pomocy społecznej od miejskiego ośrodka pomocy społecznej, centrum interwencji kryzysowej po wspieranie osób przewlekle chorych w domach pomocy społecznej dla osób chorych psychicznie oraz dla osób chorych somatycznie, w tym pacjentów chorych onkologicznie. Pełniła funkcję koordynatora zespołu terapeutycznego. Przez ponad 9 lat prowadziła terapie i interwencje psychologiczne z osobami po różnorodnych, często wielokrotnych traumatycznych doświadczeniach. Od początku swojej aktywności zawodowej prowadzi zarówno indywidualne konsultacje, diagnozę, terapię, jak i pracę grupową – psychoterapię, moderowanie grup wsparcia, warsztaty oraz treningi psychologiczne. Podczas konsultacji wspiera również rodziców w trudnościach wychowawczych i rozwojowych u dzieci.