Z radością informujemy, że wprowadzamy nową wersję systemu @Medidesk, który od wielu lat wspiera nasze działania w CBT Centrum. To kluczowy krok w dalszym podnoszeniu jakości obsługi pacjentów oraz usprawnieniu naszych procesów wewnętrznych. Co dokładnie się zmienia?
- Szybsza obsługa zgłoszeń – Nowe, intuicyjne narzędzia pozwolą naszym pracownikom na błyskawiczne przetwarzanie zgłoszeń pacjentów, co skróci czas oczekiwania na wizyty i konsultacje.
- Usprawnienie komunikacji z Pacjentami – od wdrożenia będziemy mieli możliwość wysyłki SMS z terminami umówionych wizyt w przyszłości lub innych niezbędnych informacji.
- Zmieniamy technologie – eliminujemy telefony stacjonarne i przechodzimy na softphony co znacząco zapewni lepszą jakość obsługi dzięki stabilniejszym połączeniom i możliwościom szybkiej integracji z systemami klienta, co skraca czas rozwiązania problemu.
- Dodatkowe kanały komunikacji – dzięki zmianie technologii będziemy mogli uruchomić obsługę omnichanel. Już zaoferujemy kolejne kanały komunikacji z Nami.
W CBT Centrum stawiamy na jakość, nowoczesność i efektywność w każdej interakcji z pacjentem.
W zmianach i podnoszeniu jakości naszych usług wspiera nas swoim doświadczeniem i wiedzą Marcin Sawicki.