Kacper Sitarz

Psycholog

zdj

Miejsca przyjmowania:

Pracuje z:

  • dziećmi w wieku 7-14 lat
  • młodzieżą w wieku 15-18 lat
  • dorosłymi
  • rodzicami

Obszary specjalizacji

  • ADD
  • ADHD
  • zaburzenia ze spektrum autyzmu
  • depresja
  • odmowa chodzenia do szkoły
  • fobie (agorafobia, klaustrofobia, arachnofobia)
  • lęk społeczny
  • napady paniki
  • zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
  • problemy rodzinne
  • problemy seksualne
  • samookaleczenia
  • zaburzenia psychotyczne
  • wypalenie zawodowe
  • zaburzenia afektywne dwubiegunowe
  • zaburzenia lękowe inne
  • zespół stresu pourazowego (PTSD)

Doświadczenie i kompetencje

Jestem absolwentem Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie na kierunku psychologia ze specjalnością kliniczna i psychoterapia. Ukończyłem studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów. W tym roku rozpocząłem naukę w Szkole Psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.

Na studiach rozpocząłem prace jako terapeuta biofeedback gdzie pracowałem z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, nad problemami z koncentracją uwagi, pamięcią i funkcjami poznawczymi. Dodatkowo prowadziłem tam spotkania wspierające w obszarze zdrowia psychicznego, zaburzeń i problemów z jakimi zgłaszali się pacjenci. Odbywałem staż w Instytucie Psychologii i Psychiatrii Sądowej gdzie wraz z biegłymi sądowymi przeprowadzałem wywiady, testy psychologiczne oraz prowadziłem poradnictwo psychologiczne. Aktualnie pracuje w Poradni psychologiczno- pedagogicznej jako psycholog diagnosta, gdzie diagnozuje trudności szkolne, emocjonalne i neurorozwojowe. W poardni prowadzę wsparcie psychologiczne dla młodzieży oraz konsultacje dla rodziców.

W pracy zależy mi na stworzeniu bezpiecznej i wspierającej relacji, która pozwala ludziom odkrywać
własne zasoby, budować poczucie wartości i rozwijać umiejętności potrzebne w relacjach z innymi oraz umiejętności które pozwolą im lepiej rozumieć siebie i radzić sobie z trudnościami. Moje podejście jest elastyczne ale zawsze skoncentrowane na człowieku, jego potrzebach i na więzi terapeutycznej.