Jestem w trakcie IV (ostatniego) roku Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej CRESCENTIA w Warszawie. Ukończyłem studia magisterskie z psychologii w Społecznej Akademii Nauk, a wcześniej licencjat z pedagogiki na Wydziale Nauk o Wychowaniu.
Regularnie uczestniczę w superwizjach oraz kursach doszkalających z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej (CBT), terapii akceptacji i zaangażowania (ACT) oraz terapii schematów (ST).
Posiadam 10-letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi – zarówno gabinetowo, jak i online.
Doświadczenie zawodowe zdobywałem m.in. w takich placówkach, jak:
* Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna AURIS – dyrektor, psycholog, trener TUS,
* Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Psychomedic – psychoterapeuta,
* Szpital Psychiatryczny im. J. Babińskiego – doświadczenie kliniczne,
* Prywatna praktyka (od 2023 r.) – psychoterapia indywidualna dorosłych, online i stacjonarnie (Warszawa – Wola).
Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie szkolenia. W Centrum CBT prowadzę psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży od 16. roku życia. Od 10 lat wspieram pacjentów w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi i relacyjnymi, kryzysami życiowymi oraz zaburzeniami lękowymi i nastroju.
W codziennej pracy łączę empatię, profesjonalizm i metody poparte badaniami naukowymi. Wierzę, że relacja terapeutyczna oparta na zaufaniu i autentyczności jest kluczowa, by towarzyszyć człowiekowi w „drodze do siebie” – ku większemu zrozumieniu, spokoju i zmianie. W Centrum CBT dbam o bezpieczną przestrzeń, w której można poczuć się wysłuchanym i akceptowanym.
Korzystam z podejścia poznawczo-behawioralnego (CBT) oraz elementów terapii schematów (ST) i terapii akceptacji i zaangażowania (ACT). Pracuję z przekonaniami, schematami i emocjami. Szczególną uwagę poświęcam temu, by wspólnie z pacjentem zrozumieć, co podtrzymuje trudności, oraz jak krok po kroku budować inne – bardziej wspierające – sposoby radzenia sobie. Swoją pracę regularnie superwizuję.
Najważniejsze jest dla mnie zrozumienie historii, emocji i kontekstu doświadczeń pacjenta. Wspólnie szukamy rozwiązań możliwych do zastosowania w codziennym życiu – z poszanowaniem granic, tempa i indywidualnych potrzeb.