Z radością wprowadzamy nową wersję systemu Medidesk w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU!

Z radością wprowadzamy nową wersję systemu Medidesk w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU!

Z prawdziwą satysfakcją dzielimy się informacją, że w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU wdrażamy nową wersję systemu Medidesk, który już od lat wspiera nasze działania w poradniach. Ta zmiana to nie tylko modernizacja, ale także krok ku jeszcze lepszej jakości obsługi każdego uczestnika naszych kursów i szkoleń oraz usprawnieniu procesów wewnętrznych.

Dziś kształcimy blisko 1500 osób w ramach 4-letniego kursu terapii poznawczo-behawioralnej w aż 14 miastach w Polsce oraz ponad 1000 uczestników kursów krótkoterminowych. Każdego roku sekretariat naszej szkoły obsługuje ponad 20 tysięcy połączeń telefonicznych! To wyzwanie, które z zaangażowaniem podejmujemy każdego dnia, dlatego nowa wersja Medidesk ma dla nas szczególne znaczenie.

Co dokładnie się zmieni?

  • Szybsza obsługa zgłoszeń – dzięki nowoczesnym i intuicyjnym narzędziom nasi pracownicy będą mogli sprawniej odpowiadać na zgłoszenia, co pozwoli na szybszy kontakt zwrotny i skrócenie czasu oczekiwania na informację.
  • Lepsza jakość połączeń dzięki nowym technologiom – przechodzimy z telefonów stacjonarnych na system softphone, który zapewni stabilniejsze połączenia i umożliwi naszym pracownikom również pracę zdalną.
  • Dodatkowe kanały komunikacji – wkrótce, dzięki technologii omnichannel, wprowadzimy nowe kanały kontaktu, by każdy z Was mógł wybrać najwygodniejszą formę komunikacji.

W Centrum CBT EDU zależy nam, by każda interakcja z uczestnikami szkoleń była jak najbardziej profesjonalna i efektywna.

Wprowadzenie nowych rozwiązań wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem Marcin Sawicki, a my już teraz cieszymy się na nowe możliwości, które dzięki nim oferujemy.

Dziękujemy, że jesteście z nami na drodze rozwoju!