Zadzwoń i umów się: (+48) 22 853 20 50 (+48) 22 853 20 50

Diagnostyka psychologiczna

Kompleksowy proces diagnostyczny, który łączy nowoczesne metody psychologiczne z doświadczeniem specjalistów

Projekt bez nazwy

dla dzieci i młodzieży

Diagnoza ADHD

dla dzieci i młodzieży
Diagnoza ADHD u dzieci i nastolatków może przynieść wiele korzyści, głównie przez opracowanie sposobów radzenia sobie z objawami i przeciwdziałanie obniżeniu samooceny, co wpływa na indywidualne funkcjonowanie psychiczne, edukacyjne oraz rodzinne. 
woman talking to child psychologist at home utc scaled

dla dzieci i młodzieży

Diagnoza ASD

dla dzieci i młodzieży
Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) to klucz do wsparcia dziecka i nastolatka. Pozwala na opracowanie skutecznych, indywidualnych obszarów terapii i wdrożenie niezbędnych dostosowań edukacyjnych. Ma to bezpośredni pozytywny wpływ na funkcjonowanie społeczne dziecka oraz na wzajemne zrozumienie w relacjach rodzinnych. 
Projekt bez nazwy
dla dorosłych

dla dorosłych

Diagnoza ADHD

Proces diagnostyczny ADHD u osób dorosłych umożliwia dogłębną autoanalizę i pełne zrozumienie dotychczasowych wzorców funkcjonowania, co pozwala na opracowanie indywidualnego planu leczenia. Taki plan efektywnie wspiera obszary deficytowe i prowadzi do znaczącej poprawy jakości życia – zarówno w sferze psychicznej, zawodowej, jak i relacyjnej. 
Projekt bez nazwy
dla dorosłych

dla dorosłych

Diagnoza ASD

Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) u osób dorosłych jest często przełomem, który wyjaśnia wieloletnie trudności w interakcjach społecznych i komunikacji. Ustalenie diagnozy pozwala na stworzenie indywidualnego planu wsparcia oraz efektywnych strategii radzenia sobie, co znacząco poprawia funkcjonowanie w życiu osobistym, zawodowym i relacyjnym. 
woman sitting at bed at home drinking coffee utc scaled
dla dzieci i młodzieży

dla dorosłych

Diagnoza zaburzeń osobowości

Celem diagnozy jest rozpoznanie zaburzeń osobowości lub ich wykluczenie. Często poprzedza ona lub towarzyszy diagnozie współistniejących zaburzeń emocjonalnych i stanowi podstawę do zaplanowania adekwatnych form interwencji i leczenia, które mogą pomóc w zarządzaniu objawami i poprawie jakości życia pacjenta.