Jestem magistrem pedagogiki, absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyłam studia podyplomowe z socjoterapii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – jestem certyfikowaną socjoterapeutką – oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej w zakresie terapii i rewalidacji osób ze spektrum autyzmu. Mam także doświadczenie w obszarze zarządzania: ukończyłam studia z zarządzania przedsiębiorstwem na Politechnice Warszawskiej oraz zdobyłam kwalifikacje z zarządzania oświatą w MSCDN w Warszawie.
Od 20 lat wspieram dzieci i młodzież w indywidualnych sesjach oraz grupowych zajęciach socjoterapeutycznych i Treningach Umiejętności Społecznych (TUS). Pracuję również z rodzicami, oferując im konkretne wskazówki, towarzyszenie i wsparcie w mierzeniu się z codziennymi wyzwaniami wychowawczymi. Obecnie doskonalę swoje umiejętności na 4-letnim kursie psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Szkole Terapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT-EDU. W swoim dorobku mam publikację naukową „Socjoterapia – Dzieci zmieniają świat” (6. wydanie, Difin), która odzwierciedla moje zaangażowanie w rozwój tej dziedziny.
Dodatkowo pasjonuje mnie psychoterapia schematów, suicydologia i psychotraumatologia – obszary, które pozwalają lepiej rozumieć głębsze mechanizmy stojące za trudnościami emocjonalnymi i zachowaniem. W pracy łączę rzetelną wiedzę naukową z empatycznym podejściem i praktycznymi rozwiązaniami, tak aby każde dziecko czuło się zauważone, zrozumiane i stopniowo coraz silniejsze.
W Centrum CBT pracuję jako terapeuta środowiskowy. Wspieram dzieci i młodzież w ich naturalnym środowisku – w domu, w szkole, wśród rówieśników – pomagając im radzić sobie z wyzwaniami emocjonalnymi, behawioralnymi i relacyjnymi. Moje wsparcie obejmuje m.in. wzmacnianie umiejętności radzenia sobie z emocjami, budowanie relacji, współpracę z rodzicami i szkołą oraz wprowadzanie konkretnych, dostosowanych do sytuacji rozwiązań, które realnie ułatwiają funkcjonowanie na co dzień.


