Swoją edukację psychologiczną rozpoczęłam od pięcioletnich jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku psychologia ze specjalnością kliniczną. Następnie ukończyłam roczne studia podyplomowe w Łodzi na Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne. Kolejnym etapem mojego rozwoju były studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS w Warszawie na kierunku Diagnoza Psychologiczna w Praktyce Klinicznej. We wrześniu 2025 roku ukończyłam czteroletnie całościowe szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej w akredytowanej przez PTTPB szkole AMiE w Warszawie.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam na różnych stanowiskach związanych z psychologią i psychoterapią. W latach 2019r. byłam wolontariuszką w Powiatowym Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Kutnie. Następnie byłam zatrudniona jako psycholog w Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym Futurum w Łodzi (październik 2019 – sierpień 2020). W okresie wrzesień 2020 – sierpień 2021 pracowałam równolegle jako psycholog w dwóch przedszkolach miejskich w Kutnie: Przedszkolu Miejskim nr 8 oraz Przedszkolu Miejskim nr 16. Od września 2021 do czerwca 2022 pełniłam funkcję psychologa szkolnego w Szkole Podstawowej nr 5 im. H. Sienkiewicza w Kutnie. W okresie grudzień 2023 – październik 2024 byłam wykładowcą w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy. Od listopada 2021 do grudnia 2025 roku pracowałam jako psychoterapeuta w Manifest Myśli w Warszawie. Od marca do maja 2025 roku odbywałam staż w Mazowieckim Szpitalu Brodnowskim w Warszawie. Od października 2025 roku prowadzę własną praktykę jako psychoterapeuta. Mój staż pracy wynosi około 6 lat.
W swojej pracy skupiam się na prowadzeniu psychoterapii poznawczo-behawioralnej oraz diagnozie psychologicznej. Dla mnie najważniejsze w pracy z pacjentem jest budowanie bezpiecznej relacji terapeutycznej oraz dostosowanie metod terapeutycznych do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Cenię sobie ciągły rozwój zawodowy i poszerzanie kompetencji w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej oraz pracy z różnymi grupami pacjentów.


