Poradnia specjalistyczna
dla dzieci i młodzieży z ASD
Tworzymy bezpieczną przystań
dla dzieci i ich rodziców

Rozumiemy, że ASD wpływa na codzienne funkcjonowanie Twojego dziecka, jego sposób komunikacji, budowanie relacji, wrażliwość sensoryczną i sposób przeżywania emocji. Wiemy jednak, że z odpowiednim wsparciem może ono rozwijać swoje unikalne talenty i budować satysfakcjonujące relacje z otoczeniem. Jesteśmy tu po to, by Twoje dziecko mogło w pełni wykorzystać własne możliwości i rozwijać się w poczuciu pełnej akceptacji.
Zapraszamy do poradni dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Tu zaczyna się lepsze zrozumienie dziecka i droga do adekwatnego wsparcia
Wychodzimy naprzeciw potrzebom Twojej rodziny, oferując kompleksową i skoordynowaną opiekę, dzięki której spektrum autyzmu przestaje być źródłem zagubienia, a staje się wyzwaniem, któremu wspólnie sprostamy. Nasza poradnia to bezpieczna przystań dla dzieci i młodzieży z ASD oraz ich opiekunów. Wierzymy, że profesjonalne wsparcie wymaga współpracy wielu specjalistów i indywidualnego podejścia do Twojej rodziny.
W ramach poradni oferujemy wsparcie, które obejmuje każdy aspekt życia Twojego dziecka i Twojej rodziny:
- całościowy proces diagnostyczny wskazujący na silne strony i deficyty Twojego dziecka
- indywidualny plan postępowania dostosowany do problemów i potrzeb Twoich i Twojego dziecka
- kompleksowa i skoordynowana terapia ukierunkowana na obszary, w których potrzebujecie wsparcia

Kompleksowe i skoordynowane wsparcie dla dziecka i całej rodziny
diagnostyka
dla dzieci i młodzieży

diagnostyka
dla dzieci i młodzieży
Proces diagnostyczny ASD
Celem diagnozy jest stwierdzenie występowania w ASD oraz zrozumienie potrzeb dziecka i na tej podstawie wydanie zaleceń.
diagnostyka
dla dzieci i młodzieży

konsultacje
dla dzieci i młodzieży
Konsultacja psychiatryczna
Wszechstronna ocena psychofizyczna dziecka z ASD, planowanie farmakoterapii zaburzeń współwystępujących i wydanie niezbędnej dokumentacji (zaświadczeń).
edukacja
dla opiekunów

edukacja
dla opiekunów
Psychoedukacja dla opiekunów
Przekazanie informacji na temat objawów, deficytów w zakresie Teorii Umysłu, komunikacji i umiejętności społecznych oraz możliwych powikłań.
konsultacje
dla dzieci

konsultacje
dla dzieci
Psychoterapia indywidualna
Wspieranie dziecka w rozwoju jego deficytowych umiejętności, kształtowaniu jego samooceny, budowaniu satysfakcjonujących relacji z rówieśnikami i pomoc w regulacji emocji.
konsultacje
dla dzieci

warsztaty
dla dzieci
Trening Umiejętności Społecznych
Spotkania w małej grupie, które pomagają dziecku w rozwijaniu pozytywnych zachowań społecznych, umiejętności komunikowania się, współpracy i regulowania emocji.
diagnostyka
dla dzieci

warsztaty
dla dzieci
Psychomotoryka dziecka – jak ruch kształtuje umysł i emocje
Rozwój psychomotoryczny jest procesem, w którym dojrzewają i łączą się funkcje psychiczne i ruchowe. Zajęcia te wspierają harmonijny rozwój dziecka z ASD.
wizyta
dla dzieci

wizyta
dla dzieci
Wsparcie środowiskowe
Wizyty terapeuty środowiskowego w domu lub szkole w celu poprawy funkcjonowania dziecka oraz dostosowania otoczenia do jego problemów.
konsultacje
dla opiekunów

konsultacje
dla opiekunów
Wsparcie psychologiczne dla rodziców dziecka z ASD
Współpraca z rodzicami mająca na celu lepsze zrozumienie i codzienne wsparcie w rozwoju dziecka z ASD.
warsztaty
dla opiekunów

warsztaty
dla opiekunów
Warsztaty dla rodziców: Dziecko z ASD – Jak mądrze wspierać jego rozwój?
Nabywanie wiedzy na temat specyfiki rozwoju dziecka z ASD, deficytów w zakresie komunikacji, interakcji społecznych i stereotypowych wzorców zachowania.
“Spektrum autyzmu wymaga głębokiego zrozumienia i akceptacji. Celem terapii jest takie dostosowanie komunikacji i działań, by dziecko mogło rozwijać się w zgodzie ze sobą, korzystając ze swoich unikalnych talentów i czując się bezpiecznie.”
Specjaliści dostępni w poradni ASD
Każdy ze specjalistów to część zespołu, który wspólnie dba o Twoje zdrowie psychiczne.
Psycholog
Psycholog diagnosta
Psychiatra
Psychoterapeuta
Terapeuta środowiskowy
Nasi specjaliści
Wybierz osobę, której doświadczenie odpowiada Twoim potrzebom


Jestem psycholożką i kryminolożką. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia o specjalności klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz studia magisterskie z kryminologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując m.in. jako psycholog w szkole podstawowej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej, a także odbywając staż na Zamkniętym Oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bielańskiego. Praca z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami pozwala mi łączyć wiedzę teoretyczną z praktycznym wsparciem w codziennych trudnościach emocjonalnych i wychowawczych.
Stale poszerzam swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu pomocy psychologicznej, m.in. „Samobójstwa i samookaleczenia wśród dzieci i młodzieży”, „Po próbie samobójczej – działania szkoły i poradni”, „Tożsamość płciowa młodzieży w kontekście zdrowia psychicznego” czy „Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie”.
Jestem także uczestniczką tegorocznej edycji programu Erasmus+, w ramach którego będę poszerzać swoją wiedzę na temat pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wspierania ich rodziców podczas konferencji naukowych w Maladze.
Obecnie pracuję jako psycholog w Centrum CBT w Legionowie oraz w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuję się diagnozą, udzielaniem porad psychologicznych i psychoedukacją rodziców. W pracy kieruję się empatią, szacunkiem i przekonaniem, że każdy człowiek posiada w sobie zasoby, które mogą stać się punktem wyjścia do pozytywnej zmiany.

Jestem absolwentką studiów psychologicznych o specjalności Psychologia Kliniczna i Zdrowia oraz studiów podyplomowych z Diagnozy Psychologicznej w Praktyce Klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Obecnie jestem w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT-EDU, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB).
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dorosłych oraz w Prywatnym Punkcie Przedszkolnym PROMITIS, gdzie pracowałam z dziećmi ze spektrum autyzmu.
Stale poszerzam swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w licznych certyfikowanych szkoleniach z zakresu terapii dzieci, młodzieży i dorosłych.
Prowadzę terapię indywidualną oraz grupową, wspierając osoby doświadczające różnego rodzaju zaburzeń emocjonalnych, trudności w relacjach czy kryzysów życiowych. W swojej pracy kieruję się empatią, uważnością i wiarą w to, że każdy człowiek ma w sobie potencjał do zmiany i rozwoju.

Jestem psychologiem z doświadczeniem w pracy z dziećmi od 8. roku życia oraz z osobami dorosłymi. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Ośrodku Interwencji Kryzysowej, gdzie prowadziłam konsultacje indywidualne, par i rodzin, wspierając osoby w trudnych sytuacjach życiowych. Pracowałam także w Centrum Zdrowia Psychicznego Feniks, a obecnie pełnię funkcję psychologa szkolnego w Canadian School, gdzie wspieram dzieci, rodziców oraz kadrę pedagogiczną poprzez konsultacje i działania psychoedukacyjne.
W pracy terapeutycznej towarzyszę osobom zmagającym się z zaburzeniami lękowymi, obniżonym poczuciem własnej wartości, depresją, a także tym, którzy przechodzą kryzysy życiowe – związane m.in. z traumą, zdradą czy żałobą. Pomagam również w trudnościach w relacjach międzyludzkich oraz w regulacji emocji.
Stale rozwijam swoje kompetencje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach z zakresu interwencji kryzysowej, pracy z osobami po doświadczeniu traumy, diagnozy i terapii ADHD oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD).
W pracy kieruję się empatią, uważnością i indywidualnym podejściem do każdej osoby, dbając o stworzenie bezpiecznej, wspierającej przestrzeni do rozmowy i zmiany. Moim priorytetem jest etyka zawodowa – pracuję zgodnie z Kodeksem Etycznym Psychologa.

Jestem psychologiem oraz pracownikiem dydaktycznym Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, gdzie prowadzę zajęcia z zakresu metod diagnozy osobowości, poziomu inteligencji oraz podstaw pomocy psychologicznej. Doświadczenie zawodowe zdobywałem w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej oraz w II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Warszawie, pracując z osobami w zróżnicowanych sytuacjach życiowych i potrzebujących wieloaspektowego wsparcia psychologicznego.
Ukończyłem studia podyplomowe z seksuologii klinicznej, co pozwala mi poszerzać zakres udzielanej pomocy o obszar związany z trudnościami seksualnymi. Oferuję wsparcie zarówno indywidualne, jak i partnerskie w kontekście problemów intymnych, pomagam w sytuacjach kryzysowych dotyczących seksualności oraz pracuję z osobami LGBT+, zapewniając bezpieczną, otwartą i nieoceniającą przestrzeń do rozmowy.
W pracy kieruję się uważnością, empatią i poszanowaniem historii każdej osoby — wierzę, że odpowiednio prowadzony proces wsparcia może nie tylko przynieść ukojenie, ale także otworzyć drogę do pełniejszego, bardziej satysfakcjonującego życia.

Ukończyłam studia na uniwersytecie UKSW na kierunku psychologia ze specjalizacją kliniczną i osobowości, szkołę trenerską Fundacji Maraton, drugi stopień terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT. Posiadam uprawnienia do prowadzenia wsparcia w ramach interwencji kryzysowej. Jestem certyfikowanym Trenerem programu korekcyjnego TUKA/N oraz Programu Wzmacniania Rodziny. Pogłębiam umiejętności prowadzenia wsparcia w ramach dialogu motywującego. Obecnie zajmuję się szeroko rozumianą diagnozą psychologiczną i wsparciem osób dorosłych według zasady: Jeśli coś działa- rób tego więcej. Jeśli coś nie działa-rób coś innego. Jeśli coś się nie zepsuło – nie naprawiaj tego.
Poradnik ASD
Pobierz bezpłatnie i korzystaj już od dzisiaj
Stworzyliśmy ten poradnik, aby wesprzeć rodziców dzieci z ASD w codziennych wyzwaniach. Zespół naszych specjalistów zebrał najważniejsze wskazówki, obalił najczęstsze mity i przygotował praktyczne narzędzia, które pomagają wprowadzić więcej spokoju i przewidywalności do rodzinnej codzienności.
Pobierz darmowy Poradnik ASD
Podaj swój adres e-mail, a my prześlemy Ci bezpłatnie dostęp do aktualnej wersji poradnika.
Dlaczego warto nam zaufać?
Bo od 25 lat pracujemy z dziećmi i młodzieżą w spektrum autyzmu, pomagamy i uczymy
Doświadczeni specjaliści

Oprócz poradni, prowadzimy także Szkołę Psychoterapii oraz wspieramy rozwój zawodowy psychologów w całej Polsce. Nasz zespół tworzą więc doświadczeni specjaliści, którzy stale podążają za aktualną wiedzą.
Nastawienie na efekty

Nie skupiamy się tylko na objawach. Patrzymy szerzej – na relacje, emocje i codzienność, by dobrać formę pomocy, która będzie najskuteczniejsza dla dziecka i całej rodziny.
ASD pod kontrolą

Psycholog, psychiatra, psychoterapeuta – u nas nie działają osobno. Nasz zespół specjalistów w poradni ASD wspólnie opracował zestaw różnorodnych, skutecznych opcji terapeutycznych i edukacyjnych.

Dowiedz się więcej
Zapoznaj się z artykułami związanymi ze spektrum autyzmu
FAQ
Odpowiadamy na Wasze pytania
W jakim wieku dzieci mogą korzystać z terapii?
Istnieją różne rodzaje terapii i w zależności od tego mogą w nich uczestniczyć dzieci w różnym wieku. Np. w zajęciach z psychomotoryki mogą uczestniczyć dzieci od 3 r.ż., w terapiach mających na celu usprawnianie różnych umiejętności jak najbardziej skorzystają małe dzieci w wieku przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym. Z kolei indywidualna terapia poznawczo-behawioralna zalecana jest dla dzieci już w młodszym wieku szkolnym.
Czy rodzice uczestniczą w terapii dziecka?
Tak, szczególnie w przypadku młodszych dzieci. Rodzice są bardzo ważni w życiu dziecka w ogóle, więc również w procesie terapii są bardzo istotnymi osobami. Rodzice zwykle najlepiej znają swoje dziecko, spędzają z nim najwięcej czasu, dlatego zmiana u rodziców wspiera zmianę dziecka. Rodzice również uczą się jak lepiej rozumieć trudności dziecka i jak budować środowisko wokół niego, żeby funkcjonowało na miarę swoich możliwości.
Ile trwa terapia dla dziecka?
Czas trwania terapii dla dziecka ustalany jest indywidualnie i zazwyczaj po pierwszych trzech konsultacjach specjalista podaje orientacyjną liczbę sesji. Czasem wystarczy kilka spotkań, ale szczególnie w przypadku młodzieży terapia trwa nawet dwa – trzy lata.
Jak wygląda pierwsza wizyta dziecka?
Pierwsza wizyta odbywa się wspólnie z rodzicem/opiekunem, polega na rozmowie wspólnej, ale też w razie potrzeby indywidualnej z rodzicem i dzieckiem. W trakcie rozmowy pojawią się pytania dotyczące problemów, sytuacji rodzinnej, mocnych stron i trudności dziecka i całej rodziny.
Czy terapia to tylko rozmowa?
Rozmowa jest ważnym elementem terapii, ale zależnie od potrzeb stosuje się gry, rysunki, opowieści, metafory, a także ćwiczenia z ciałem i oddechem – wszystko dostosowane do wieku dziecka.
Moje dziecko nie mówi albo bardzo mało mówi. Czy terapia jest możliwa?
Tak – w terapii dzieci wykorzystywane są także formy niewerbalne: rysowanie, zabawa, symbole. Terapia poznawczo-behawioralna może być dostosowana do potrzeb dziecka niemówiącego lub z mutyzmem wybiórczym.
Co jeśli moje dziecko mówi, że „nie chce rozmawiać z psychologiem”?
Czasem się tak zdarza. Wiele dzieci niechętnie podchodzi do pierwszych spotkań, jednak terapeuta jest przygotowany, by budować relację krok po kroku i dać dziecku poczucie bezpieczeństwa. Czasem zaczyna od zabawy, wspólnego rysowania, a dopiero później przechodzi do rozmowy.
Czy potrzebne jest skierowanie od lekarza?
Nie, w naszej poradni nie jest wymagane skierowanie. Można umówić się bezpośrednio.
Jak mogę zapisać się na wizytę?
Możesz umówić się przez stronę internetową, zadzwonić pod numer 228532050 lub napisać maila: [email protected].
Co jeśli nie mogę pojawić się na wizycie?
Wystarczy poinformować nas do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym roboczym zaplanowaną wizytę. Warto pamiętać, że w przypadku nieodwołanej wizyty obowiązuje opłata w wysokości 100% za wizytę.