Ukończyłam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, realizując ścieżki w Instytutach: Psychologii Klinicznej i Psychologii Społecznej. Jestem absolwentką Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS na kierunku Stosowana Analiza Zachowania.
Ukończyłam również wiele specjalistycznych kursów i szkoleń, m.in.:
- Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży (CBT, Warszawa, 100h),
- Neuropsychologia kliniczna dziecka (Centrum CBT, Warszawa, 100h),
- Trzystopniowy Kurs Terapii Behawioralnej (PTSB),
- Praca z małym dzieckiem z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju (SCOLAR, Warszawa, 60h),
- Praca z dzieckiem z zespołem Aspergera (SCOLAR, Warszawa, 60h),
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – I i II stopień,
- Terapia dzieci moczących się i ich rodzin,
- Depresja u dzieci i młodzieży,
- Podstawowe zagadnienia z zakresu terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Fundacja Synapsis),
- Diagnoza funkcjonalna dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju – PEP-R (Fundacja Synapsis),
- Szkolenie PECS, VB-MAPP, System kart w terapii dzieci z ASD, Makaton – I stopień,
- Diagnoza dysleksji i dyskalkulii,
- Zastosowanie rysunku dziecka w diagnozie i psychoterapii.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując w ośrodkach zdrowia psychicznego, szkołach i przedszkolach jako psycholożka i psychoterapeutka.
W Centrum CBT prowadzę psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży, a także konsultacje, porady oraz wsparcie psychologiczne dla rodziców. W pracy łączę wiedzę kliniczną i terapeutyczną z doświadczeniem w pracy z rodzinami, dążąc do tego, by proces terapii był zarówno skuteczny, jak i wspierający emocjonalny rozwój dziecka.