Zadzwoń i umów się: (+48) 22 853 20 50 (+48) 22 853 20 50

Poradnia specjalistyczna
dla dzieci i młodzieży z ADHD

Tworzymy bezpieczną przystań
dla dzieci i ich rodziców 

medium shot parents kid home scaled
Subtract

Dziecko z ADHD mierzy się na co dzień z trudnościami w koncentracji, zachowaniu, przeżywaniu emocji i budowaniu samooceny. Wiemy jednak, że przy odpowiednim wsparciu może osiągać adekwatne wyniki w nauce i tworzyć satysfakcjonujące relacje z rówieśnikami. Jesteśmy tu po to, by wspierać jego rozwój i pomagać mu w pełni wykorzystywać własne możliwości.

Zapraszamy do poradni dla dzieci i młodzieży z ADHD​

Tu zaczyna się spokój​

Wychodzimy naprzeciw potrzebom Twojej rodziny, oferując kompleksową i skoordynowaną opiekę, dzięki której ADHD przestaje być źródłem chaosu, a staje się wyzwaniem, któremu wspólnie sprostamy. Nasza poradnia to bezpieczna przystań dla dzieci i młodzieży z ADHD oraz ich opiekunów. Wierzymy, że profesjonalne wsparcie wymaga współdziałania różnych specjalistów i indywidualnego podejścia do każdej rodziny.

W ramach Poradni ADHD oferujemy proces wsparcia, który obejmuje każdy aspekt życia Twojego dziecka:

  • całościowy proces diagnostyczny wskazujący na mocne i słabe strony funkcjonowania dziecka
  • indywidualny plan postępowania dostosowany do trudności Twojego dziecka
  • kompleksowa i skoordynowana terapia nakierowana na obszary problemowe i przestrzeń do jego rozwoju
Projekt bez nazwy ()

Kompleksowe i skoordynowane wsparcie dla dziecka i całej rodziny

diagnostyka

dla dzieci i młodzieży

diagnostyka

dla dzieci i młodzieży

Proces diagnostyczny ADHD

Celem diagnozy jest nie tylko stwierdzenie ADHD, ale również identyfikacja mocnych i słabych stron dziecka i na tej podstawie wydanie zaleceń oraz rekomendacja dalszych działań.

Specjalista: Psycholog diagnosta

diagnostyka

dla dzieci i młodzieży

konsultacje

dla dzieci i młodzieży

Konsultacja psychiatryczna

Wszechstronna ocena psychofizyczna dziecka z ADHD, planowanie farmakoterapii i wydanie niezbędnej dokumentacji (zaświadczeń).

Specjalista: Psychiatra

edukacja

dla opiekunów

Projekt bez nazwy ()

edukacja

dla opiekunów

Psychoedukacja dla opiekunów, dziecka/nastolatka z ADHD

Obejmuje omówienie objawów i możliwych przyczyn ADHD oraz trudności, które mogą mu towarzyszyć. W trakcie spotkań wprowadzane są strategie radzenia sobie z wyzwaniami wynikającymi z ADHD, dopasowane do indywidualnego profilu funkcjonowania.

Specjalista: Psycholog

konsultacje

dla dzieci

konsultacje

dla dzieci

Psychoterapia indywidualna

Wspieranie dziecka w kształtowaniu jego samooceny i budowaniu satysfakcjonujących relacji z rówieśnikami, pomoc w regulacji emocji.

Specjalista: Psychoterapeuta

konsultacje

dla dzieci

warsztaty

dla dzieci

Trening Umiejętności Społecznych

Spotkania w małej grupie, które pomagają dziecku w rozwijaniu pozytywnych zachowań społecznych, umiejętności komunikowania się i nabywanie wiedzy na temat własnego funkcjonowania w relacjach.

Specjalista: Psycholog

diagnostyka

dla dzieci

warsztaty

dla dzieci

Psychomotoryka dziecka – jak ruch kształtuje umysł i emocje

Rozwój psychomotoryczny jest procesem, w którym dojrzewają i łączą się funkcje psychiczne i ruchowe. Wspiera harmonijny rozwój dzieci z ADHD.

Specjalista: Psycholog

wizyta

dla dzieci

Projekt bez nazwy ()

konsultacje

dla dzieci

Wizyta środowiskowa

Wizyty terapeuty środowiskowego w domu lub szkole w celu dostosowania otoczenia do możliwości dziecka z ADHD.

Specjalista: Terapeuta środowiskowy

konsultacje

dla opiekunów

Projekt bez nazwy ()

konsultacje

dla opiekunów

Wsparcie psychologiczne dla rodziców

Współpraca z rodzicami, by mogli jak najlepiej rozumieć i wspierać swoje dziecko z ADHD.

Specjalista: Psycholog

warsztaty

dla opiekunów

warsztaty

dla opiekunów

Warsztaty: Dziecko z ADHD – Jak mądrze wspierać jego rozwój?

Psychoedukacja i trening umiejętności dla rodziców, aby mogli lepiej rozumieć swoje dziecko i skuteczniej wspierać je w jego codziennym życiu.

Specjalista: Psycholog

“W pracy z dzieckiem z ADHD najważniejsze jest zrozumienie jego sposobu funkcjonowania. Terapia pomaga tak dostosować otoczenie i codzienne strategie, aby dziecko mogło w pełni wykorzystywać swoje mocne strony”

Dostępne specjalizacje

Każdy ze specjalistów to część zespołu, który wspólnie dba o Twoje zdrowie psychiczne.

Psycholog

psycholog v
Rozpozna potrzeby, dobierze odpowiednie wsparcie i pomoże załagodzić codzienne wyzwania.

Psycholog diagnosta

Group
Przeprowadzi testy i badania, które określą mocne i słabe strony funkcjonowania dziecka i przygotuje opinię

Psychiatra

terapia dla dzieci kopia
Zdiagnozuje, co dzieje się w psychice i ciele, dobierze potrzebne leki, wystawi zwolnienie lub zaświadczenie.

Psychoterapeuta

psychoterapeuta
Wesprze w kryzysie i w pracy nad sobą, pomoże zrozumieć stare, szkodliwe schematy i zbudować nowe – zdrowsze.

Terapeuta środowiskowy

terapeuta środowiskowy
Pojedzie do szkoły lub odwiedzi rodzinę w domu, by wesprzeć we wprowadzaniu zmian w otoczeniu dziecka.

Nasi specjaliści

Wybierz osobę, której doświadczenie odpowiada Twoim potrzebom

obraz
Psycholog
Z wykształcenia psycholog (Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego) oraz inżynier (Politechnika Warszawska). W trakcie studiów z psychologii specjalizowałem się i zdobywałem pierwsze doświadczenia w zakresie psychoterapii w pracy z osobami dorosłymi z zaburzeniami afektywnymi i adaptacyjnymi. Jako psycholog interesuję się przede wszystkim psychologią stosowaną oraz psychoterapią, z koncentracją na podejściu poznawczo-behawioralnym. Posiadam ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z ludźmi w środowisku biznesowym, w tym zarządzaniu zespołem, wystąpieniach publicznych (prowadzeniu szkoleń i prelekcji, aktywnym udziale w konferencjach), przeprowadzaniu wewnętrznych procesów.
zdjęcie
Terapeuta środowiskowy

Skończyłam jednolite studia magisterskie z psychologii ze specjalizacją z psychologii klinicznej i psychoterapii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jestem w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Szkole Psychoterapii Crescentia w Warszawie. Posiadam dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jako trenerka arytmetyki mentalnej prowadziłam zajęcia dla dzieci z orzeczeniem o nauczaniu specjalnym. Doświadczenie zawodowe zdobywałam na stażach psychologicznych w Ośrodku Integracji Społecznej oraz Fundacji Centrum Praw Kobiet. Obecnie jestem w trakcie stażu psychoterapeutycznego w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

Specjalizuję się w pracy z osobami neuroatypowymi, w szczególności pasjonuje mnie praca z osobami w spektrum autyzmu oraz z ADHD. Do swojej pracy podchodzę z pełnym zaangażowaniem i sumiennością. Niezwykle ważna jest dla mnie etyka zawodu, dlatego swoją pracę poddaję stałej superwizji.

Jestem certyfikowanym diagnostą spektrum autyzmu. W 2025 uzyskałam certyfikat do stosowania narzędzia ADOS-2 w praktyce klinicznej.

zdjęcie OD
Psycholog

Jestem psycholożką, absolwentką pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku psychologia ze specjalnością psychologia zdrowia i kliniczna na Uniwersytecie Łódzkim.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi w różnych środowiskach – między innymi w przedszkolu specjalnym, gdzie wspierałam rozwój emocjonalny i społeczny najmłodszych oraz odbywając wolontariat na Oddziale Neurologii WZZOZ Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji. Prowadziłam treningi umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz grupę wsparcia dla młodzieży i młodych dorosłych. Obecnie pracuję w obszarze pomocy społecznej, wspierając osoby z zaburzeniami psychotycznymi, afektywnymi i lękowymi.

W swojej pracy kieruję się założeniami nurtu poznawczo-behawioralnego, oraz stosowanej analizy zachowania. Regularnie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

Najważniejsze są dla mnie relacja oparta na akceptacji, bezpieczeństwie i zrozumieniu. W pracy z dziećmi i młodzieżą szczególną wagę przykładam do budowania zaufania, wspierania samoregulacji emocji i wzmacniania poczucia sprawczości. Wartości, które towarzyszą mi na co dzień, to otwartość, transparentność i empatia.

Uzyskane certyfikaty:
Trener Umiejętności Społecznych stopień 1 i 2 oraz Trening Kontroli Złości Ośrodek Psychoterapii Sukces 2024
Diagnoza i terapia ADHD Centrum CBT 2025
Conners 3 Pracownia Testów Psychologicznych 2025
MMPI-2 PsychoStart 2025

Dobek Emilia zdjęcie
Psychoterapeuta

Jestem magistrem pedagogiki specjalnej oraz psychoterapeutką w trakcie certyfikowanego 4-letniego szkolenia Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT.

Przez kilka lat pracowałam jako nauczyciel wspomagający oraz pedagog specjalny otaczając opieką i wsparciem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich rodziny.

W pracy terapeutycznej skupiam się na indywidualnych potrzebach i możliwościach pacjenta. Pomagam w lepszym rozumieniu siebie i własnych emocji oraz w rozwijaniu sposobów radzenia sobie, które wspierają codzienne funkcjonowanie i lepsze samopoczucie. Dbam o to, by relacja terapeutyczna była pełna zrozumienia, akceptacji i poczucia bezpieczeństwa.

IMG
Psycholog

Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie, magistrem psychologii o specjalności klinicznej. Aktualnie realizuję kształcenie podyplomowe z psychodietetyki, która jest jednym z głównych obszarów moich zainteresowań.

Ponadto, interesuję się psychologią sportu oraz posiadam certyfikat trenera umiejętności społecznych (TUS). Doświadczenie zdobywałam na stażu w szpitalu psychiatrycznym, gdzie współprowadziłam grupowe i indywidualne formy wsparcia psychologicznego, ponadto wspierałam procesy diagnostyczne przeprowadzając testy psychologiczne oraz wywiady według potrzeb pacjentów.

W mojej pracy priorytetem jest partnerstwo i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Wspieram realizację celów i rozwój umiejętności w warunkach komfortowych i bezpiecznych.

 

zjęcie KM
Psycholog

Jestem psycholożką kliniczną, absolwentką pięcioletnich studiów magisterskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Od kilku lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, a także ich rodzicami i nauczycielami. Na co dzień wspieram uczniów warszawskiego liceum, a doświadczenie zdobywałam również w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i żłobkowym.

W pracy z dziećmi i rodzicami koncentruję się na zrozumieniu indywidualnych potrzeb, odkrywaniu przyczyn trudności oraz wspólnym poszukiwaniu skutecznych sposobów ich rozwiązania. Ważne jest dla mnie stworzenie bezpiecznej, pełnej zaufania atmosfery, w której dziecko i rodzic mogą otwarcie mówić o swoich emocjach i doświadczeniach.

Wierzę, że najlepsze efekty przynosi współpraca rodziców i dzieci ze specjalistami, oparta na wzajemnym zaufaniu, otwartości i zaangażowaniu.

Poradnik ADHD

Pobierz bezpłatnie i korzystaj już od dzisiaj

Stworzyliśmy ten poradnik, aby wesprzeć rodziców dzieci z ADHD w codziennych wyzwaniach. Zespół naszych specjalistów zebrał najważniejsze wskazówki, obalił najczęstsze mity i przygotował praktyczne narzędzia, które pomagają wprowadzić więcej spokoju i przewidywalności do rodzinnej codzienności.
najważniejsze informacje o ADHD podane jasno i praktycznie
sprawdzone strategie ułatwiające codzienną pracę z dzieckiem
wskazówki, jak wspierać siebie i całą rodzinę w procesie zmian

Pobierz darmowy Poradnik ADHD

Podaj swój adres e-mail, a my prześlemy Ci bezpłatnie dostęp do aktualnej wersji poradnika.

Dlaczego warto nam zaufać?

Bo od 25 lat pracujemy z dziećmi i młodzieżą z ADHD, pomagamy i uczymy

Doświadczeni specjaliści

szrlykou ()

Oprócz poradni, prowadzimy także Szkołę Psychoterapii oraz wspieramy rozwój zawodowy psychologów w całej Polsce. Nasz zespół tworzą więc doświadczeni specjaliści, którzy stale podążają za aktualną wiedzą. 

Nastawienie na realne efekty

sjqzbdimnuhei

Nie skupiamy się tylko na objawach. Patrzymy szerzej – na relacje, emocje i codzienność, by dobrać formę pomocy, która będzie najskuteczniejsza dla dziecka i całej rodziny.

ADHD pod kontrolą

Projekt bez nazwy

Psycholog, psychiatra, psychoterapeuta – u nas nie działają osobno. Nasz zespół specjalistów w poradni ADHD wspólnie opracował zestaw różnorodnych, skutecznych opcji terapeutycznych i edukacyjnych.

FAQ

Odpowiadamy na Wasze pytania

Istnieją różne rodzaje terapii i w zależności od tego mogą w nich uczestniczyć dzieci w różnym wieku. Np. w zajęciach z psychomotoryki mogą uczestniczyć dzieci od 3 r.ż., w terapiach mających na celu usprawnianie różnych umiejętności jak najbardziej skorzystają małe dzieci w wieku przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym. Z kolei indywidualna terapia poznawczo-behawioralna zalecana jest dla dzieci już w młodszym wieku szkolnym.

Tak, szczególnie w przypadku młodszych dzieci. Rodzice są bardzo ważni w życiu dziecka w ogóle, więc również w procesie terapii są bardzo istotnymi osobami. Rodzice zwykle najlepiej znają swoje dziecko, spędzają z nim najwięcej czasu, dlatego zmiana u rodziców wspiera zmianę dziecka. Rodzice również uczą się jak lepiej rozumieć trudności dziecka i jak budować środowisko wokół niego, żeby funkcjonowało na miarę swoich możliwości.

Czas trwania terapii dla dziecka ustalany jest indywidualnie i zazwyczaj po pierwszych trzech konsultacjach specjalista podaje orientacyjną liczbę sesji. Czasem wystarczy kilka spotkań, ale szczególnie w przypadku młodzieży terapia trwa nawet dwa – trzy lata.

Pierwsza wizyta odbywa się wspólnie z rodzicem/opiekunem, polega na rozmowie wspólnej, ale też w razie potrzeby indywidualnej z rodzicem i dzieckiem. W trakcie rozmowy pojawią się pytania dotyczące problemów, sytuacji rodzinnej, mocnych stron i trudności dziecka i całej rodziny.

Rozmowa jest ważnym elementem terapii, ale zależnie od potrzeb stosuje się gry, rysunki, opowieści, metafory, a także ćwiczenia z ciałem i oddechem – wszystko dostosowane do wieku dziecka.

Tak – w terapii dzieci wykorzystywane są także formy niewerbalne: rysowanie, zabawa, symbole. Terapia poznawczo-behawioralna może być dostosowana do potrzeb dziecka niemówiącego lub z mutyzmem wybiórczym.

Czasem się tak zdarza. Wiele dzieci niechętnie podchodzi do pierwszych spotkań, jednak terapeuta jest przygotowany, by budować relację krok po kroku i dać dziecku poczucie bezpieczeństwa. Czasem zaczyna od zabawy, wspólnego rysowania, a dopiero później przechodzi do rozmowy.

Nie, w naszej poradni nie jest wymagane skierowanie. Można umówić się bezpośrednio.

Możesz umówić się przez stronę internetową, zadzwonić pod numer 228532050 lub napisać maila: [email protected].

Wystarczy poinformować nas do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym roboczym zaplanowaną wizytę. Warto pamiętać, że w przypadku nieodwołanej wizyty obowiązuje opłata w wysokości 100% za wizytę.