Poradnia specjalistyczna
dla dzieci i młodzieży z ADHD
Tworzymy bezpieczną przystań
dla dzieci i ich rodziców

Dziecko z ADHD mierzy się na co dzień z trudnościami w koncentracji, zachowaniu, przeżywaniu emocji i budowaniu samooceny. Wiemy jednak, że przy odpowiednim wsparciu może osiągać adekwatne wyniki w nauce i tworzyć satysfakcjonujące relacje z rówieśnikami. Jesteśmy tu po to, by wspierać jego rozwój i pomagać mu w pełni wykorzystywać własne możliwości.
Zapraszamy do poradni dla dzieci i młodzieży z ADHD
Tu zaczyna się spokój
Wychodzimy naprzeciw potrzebom Twojej rodziny, oferując kompleksową i skoordynowaną opiekę, dzięki której ADHD przestaje być źródłem chaosu, a staje się wyzwaniem, któremu wspólnie sprostamy. Nasza poradnia to bezpieczna przystań dla dzieci i młodzieży z ADHD oraz ich opiekunów. Wierzymy, że profesjonalne wsparcie wymaga współdziałania różnych specjalistów i indywidualnego podejścia do każdej rodziny.
W ramach Poradni ADHD oferujemy proces wsparcia, który obejmuje każdy aspekt życia Twojego dziecka:
- całościowy proces diagnostyczny wskazujący na mocne i słabe strony funkcjonowania dziecka
- indywidualny plan postępowania dostosowany do trudności Twojego dziecka
- kompleksowa i skoordynowana terapia nakierowana na obszary problemowe i przestrzeń do jego rozwoju

Kompleksowe i skoordynowane wsparcie dla dziecka i całej rodziny
diagnostyka
dla dzieci i młodzieży

diagnostyka
dla dzieci i młodzieży
Proces diagnostyczny ADHD
Celem diagnozy jest nie tylko stwierdzenie ADHD, ale również identyfikacja mocnych i słabych stron dziecka i na tej podstawie wydanie zaleceń oraz rekomendacja dalszych działań.
diagnostyka
dla dzieci i młodzieży

konsultacje
dla dzieci i młodzieży
Konsultacja psychiatryczna
Wszechstronna ocena psychofizyczna dziecka z ADHD, planowanie farmakoterapii i wydanie niezbędnej dokumentacji (zaświadczeń).
edukacja
dla opiekunów

edukacja
dla opiekunów
Psychoedukacja dla opiekunów, dziecka/nastolatka z ADHD
Obejmuje omówienie objawów i możliwych przyczyn ADHD oraz trudności, które mogą mu towarzyszyć. W trakcie spotkań wprowadzane są strategie radzenia sobie z wyzwaniami wynikającymi z ADHD, dopasowane do indywidualnego profilu funkcjonowania.
konsultacje
dla dzieci

konsultacje
dla dzieci
Psychoterapia indywidualna
Wspieranie dziecka w kształtowaniu jego samooceny i budowaniu satysfakcjonujących relacji z rówieśnikami, pomoc w regulacji emocji.
konsultacje
dla dzieci

warsztaty
dla dzieci
Trening Umiejętności Społecznych
Spotkania w małej grupie, które pomagają dziecku w rozwijaniu pozytywnych zachowań społecznych, umiejętności komunikowania się i nabywanie wiedzy na temat własnego funkcjonowania w relacjach.
diagnostyka
dla dzieci

warsztaty
dla dzieci
Psychomotoryka dziecka – jak ruch kształtuje umysł i emocje
Rozwój psychomotoryczny jest procesem, w którym dojrzewają i łączą się funkcje psychiczne i ruchowe. Wspiera harmonijny rozwój dzieci z ADHD.
wizyta
dla dzieci

konsultacje
dla dzieci
Wizyta środowiskowa
Wizyty terapeuty środowiskowego w domu lub szkole w celu dostosowania otoczenia do możliwości dziecka z ADHD.
konsultacje
dla opiekunów

konsultacje
dla opiekunów
Wsparcie psychologiczne dla rodziców
Współpraca z rodzicami, by mogli jak najlepiej rozumieć i wspierać swoje dziecko z ADHD.
warsztaty
dla opiekunów

warsztaty
dla opiekunów
Warsztaty: Dziecko z ADHD – Jak mądrze wspierać jego rozwój?
Psychoedukacja i trening umiejętności dla rodziców, aby mogli lepiej rozumieć swoje dziecko i skuteczniej wspierać je w jego codziennym życiu.
“W pracy z dzieckiem z ADHD najważniejsze jest zrozumienie jego sposobu funkcjonowania. Terapia pomaga tak dostosować otoczenie i codzienne strategie, aby dziecko mogło w pełni wykorzystywać swoje mocne strony”
Dostępne specjalizacje
Każdy ze specjalistów to część zespołu, który wspólnie dba o Twoje zdrowie psychiczne.
Psycholog
Psycholog diagnosta
Psychiatra
Psychoterapeuta
Terapeuta środowiskowy
Nasi specjaliści
Wybierz osobę, której doświadczenie odpowiada Twoim potrzebom


Skończyłam jednolite studia magisterskie z psychologii ze specjalizacją z psychologii klinicznej i psychoterapii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jestem w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Szkole Psychoterapii Crescentia w Warszawie. Posiadam dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jako trenerka arytmetyki mentalnej prowadziłam zajęcia dla dzieci z orzeczeniem o nauczaniu specjalnym. Doświadczenie zawodowe zdobywałam na stażach psychologicznych w Ośrodku Integracji Społecznej oraz Fundacji Centrum Praw Kobiet. Obecnie jestem w trakcie stażu psychoterapeutycznego w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
Specjalizuję się w pracy z osobami neuroatypowymi, w szczególności pasjonuje mnie praca z osobami w spektrum autyzmu oraz z ADHD. Do swojej pracy podchodzę z pełnym zaangażowaniem i sumiennością. Niezwykle ważna jest dla mnie etyka zawodu, dlatego swoją pracę poddaję stałej superwizji.
Jestem certyfikowanym diagnostą spektrum autyzmu. W 2025 uzyskałam certyfikat do stosowania narzędzia ADOS-2 w praktyce klinicznej.

Jestem psycholożką, absolwentką pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku psychologia ze specjalnością psychologia zdrowia i kliniczna na Uniwersytecie Łódzkim.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi w różnych środowiskach – między innymi w przedszkolu specjalnym, gdzie wspierałam rozwój emocjonalny i społeczny najmłodszych oraz odbywając wolontariat na Oddziale Neurologii WZZOZ Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji. Prowadziłam treningi umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz grupę wsparcia dla młodzieży i młodych dorosłych. Obecnie pracuję w obszarze pomocy społecznej, wspierając osoby z zaburzeniami psychotycznymi, afektywnymi i lękowymi.
W swojej pracy kieruję się założeniami nurtu poznawczo-behawioralnego, oraz stosowanej analizy zachowania. Regularnie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Najważniejsze są dla mnie relacja oparta na akceptacji, bezpieczeństwie i zrozumieniu. W pracy z dziećmi i młodzieżą szczególną wagę przykładam do budowania zaufania, wspierania samoregulacji emocji i wzmacniania poczucia sprawczości. Wartości, które towarzyszą mi na co dzień, to otwartość, transparentność i empatia.
Uzyskane certyfikaty:
Trener Umiejętności Społecznych stopień 1 i 2 oraz Trening Kontroli Złości Ośrodek Psychoterapii Sukces 2024
Diagnoza i terapia ADHD Centrum CBT 2025
Conners 3 Pracownia Testów Psychologicznych 2025
MMPI-2 PsychoStart 2025

Jestem magistrem pedagogiki specjalnej oraz psychoterapeutką w trakcie certyfikowanego 4-letniego szkolenia Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT.
Przez kilka lat pracowałam jako nauczyciel wspomagający oraz pedagog specjalny otaczając opieką i wsparciem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich rodziny.
W pracy terapeutycznej skupiam się na indywidualnych potrzebach i możliwościach pacjenta. Pomagam w lepszym rozumieniu siebie i własnych emocji oraz w rozwijaniu sposobów radzenia sobie, które wspierają codzienne funkcjonowanie i lepsze samopoczucie. Dbam o to, by relacja terapeutyczna była pełna zrozumienia, akceptacji i poczucia bezpieczeństwa.

Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie, magistrem psychologii o specjalności klinicznej. Aktualnie realizuję kształcenie podyplomowe z psychodietetyki, która jest jednym z głównych obszarów moich zainteresowań.
Ponadto, interesuję się psychologią sportu oraz posiadam certyfikat trenera umiejętności społecznych (TUS). Doświadczenie zdobywałam na stażu w szpitalu psychiatrycznym, gdzie współprowadziłam grupowe i indywidualne formy wsparcia psychologicznego, ponadto wspierałam procesy diagnostyczne przeprowadzając testy psychologiczne oraz wywiady według potrzeb pacjentów.
W mojej pracy priorytetem jest partnerstwo i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Wspieram realizację celów i rozwój umiejętności w warunkach komfortowych i bezpiecznych.

Jestem psycholożką kliniczną, absolwentką pięcioletnich studiów magisterskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Od kilku lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, a także ich rodzicami i nauczycielami. Na co dzień wspieram uczniów warszawskiego liceum, a doświadczenie zdobywałam również w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i żłobkowym.
W pracy z dziećmi i rodzicami koncentruję się na zrozumieniu indywidualnych potrzeb, odkrywaniu przyczyn trudności oraz wspólnym poszukiwaniu skutecznych sposobów ich rozwiązania. Ważne jest dla mnie stworzenie bezpiecznej, pełnej zaufania atmosfery, w której dziecko i rodzic mogą otwarcie mówić o swoich emocjach i doświadczeniach.
Wierzę, że najlepsze efekty przynosi współpraca rodziców i dzieci ze specjalistami, oparta na wzajemnym zaufaniu, otwartości i zaangażowaniu.
Poradnik ADHD
Pobierz bezpłatnie i korzystaj już od dzisiaj
Pobierz darmowy Poradnik ADHD
Podaj swój adres e-mail, a my prześlemy Ci bezpłatnie dostęp do aktualnej wersji poradnika.
Dlaczego warto nam zaufać?
Bo od 25 lat pracujemy z dziećmi i młodzieżą z ADHD, pomagamy i uczymy
Doświadczeni specjaliści

Oprócz poradni, prowadzimy także Szkołę Psychoterapii oraz wspieramy rozwój zawodowy psychologów w całej Polsce. Nasz zespół tworzą więc doświadczeni specjaliści, którzy stale podążają za aktualną wiedzą.
Nastawienie na realne efekty

Nie skupiamy się tylko na objawach. Patrzymy szerzej – na relacje, emocje i codzienność, by dobrać formę pomocy, która będzie najskuteczniejsza dla dziecka i całej rodziny.
ADHD pod kontrolą

Psycholog, psychiatra, psychoterapeuta – u nas nie działają osobno. Nasz zespół specjalistów w poradni ADHD wspólnie opracował zestaw różnorodnych, skutecznych opcji terapeutycznych i edukacyjnych.

Dowiedz się więcej
Zapoznaj się z artykułami związanymi z ADHD
FAQ
Odpowiadamy na Wasze pytania
W jakim wieku dzieci mogą korzystać z terapii?
Istnieją różne rodzaje terapii i w zależności od tego mogą w nich uczestniczyć dzieci w różnym wieku. Np. w zajęciach z psychomotoryki mogą uczestniczyć dzieci od 3 r.ż., w terapiach mających na celu usprawnianie różnych umiejętności jak najbardziej skorzystają małe dzieci w wieku przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym. Z kolei indywidualna terapia poznawczo-behawioralna zalecana jest dla dzieci już w młodszym wieku szkolnym.
Czy rodzice uczestniczą w terapii dziecka?
Tak, szczególnie w przypadku młodszych dzieci. Rodzice są bardzo ważni w życiu dziecka w ogóle, więc również w procesie terapii są bardzo istotnymi osobami. Rodzice zwykle najlepiej znają swoje dziecko, spędzają z nim najwięcej czasu, dlatego zmiana u rodziców wspiera zmianę dziecka. Rodzice również uczą się jak lepiej rozumieć trudności dziecka i jak budować środowisko wokół niego, żeby funkcjonowało na miarę swoich możliwości.
Ile trwa terapia dla dziecka?
Czas trwania terapii dla dziecka ustalany jest indywidualnie i zazwyczaj po pierwszych trzech konsultacjach specjalista podaje orientacyjną liczbę sesji. Czasem wystarczy kilka spotkań, ale szczególnie w przypadku młodzieży terapia trwa nawet dwa – trzy lata.
Jak wygląda pierwsza wizyta dziecka?
Pierwsza wizyta odbywa się wspólnie z rodzicem/opiekunem, polega na rozmowie wspólnej, ale też w razie potrzeby indywidualnej z rodzicem i dzieckiem. W trakcie rozmowy pojawią się pytania dotyczące problemów, sytuacji rodzinnej, mocnych stron i trudności dziecka i całej rodziny.
Czy terapia to tylko rozmowa?
Rozmowa jest ważnym elementem terapii, ale zależnie od potrzeb stosuje się gry, rysunki, opowieści, metafory, a także ćwiczenia z ciałem i oddechem – wszystko dostosowane do wieku dziecka.
Moje dziecko nie mówi albo bardzo mało mówi. Czy terapia jest możliwa?
Tak – w terapii dzieci wykorzystywane są także formy niewerbalne: rysowanie, zabawa, symbole. Terapia poznawczo-behawioralna może być dostosowana do potrzeb dziecka niemówiącego lub z mutyzmem wybiórczym.
Co jeśli moje dziecko mówi, że „nie chce rozmawiać z psychologiem”?
Czasem się tak zdarza. Wiele dzieci niechętnie podchodzi do pierwszych spotkań, jednak terapeuta jest przygotowany, by budować relację krok po kroku i dać dziecku poczucie bezpieczeństwa. Czasem zaczyna od zabawy, wspólnego rysowania, a dopiero później przechodzi do rozmowy.
Czy potrzebne jest skierowanie od lekarza?
Nie, w naszej poradni nie jest wymagane skierowanie. Można umówić się bezpośrednio.
Jak mogę zapisać się na wizytę?
Możesz umówić się przez stronę internetową, zadzwonić pod numer 228532050 lub napisać maila: [email protected].
Co jeśli nie mogę pojawić się na wizycie?
Wystarczy poinformować nas do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym roboczym zaplanowaną wizytę. Warto pamiętać, że w przypadku nieodwołanej wizyty obowiązuje opłata w wysokości 100% za wizytę.