Tytuł lekarza uzyskałam w 2008 r., kończąc I Wydział Lekarski Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. W 2018 r. uzyskałam tytuł specjalisty psychiatrii dzieci i młodzieży na Uniwersytecie Egejskim w Izmirze (Turcja), gdzie obroniłam również pracę doktorską dotyczącą wpływu uzależnienia od syntetycznych kannabinoidów na teorię umysłu u młodzieży.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, odbywając szkolenie specjalizacyjne w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Uniwersytetu Egejskiego, pełniąc funkcję kierownika Przychodni Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży na Uniwersytecie im. Atatürka w Izmirze, a także prowadząc indywidualną praktykę lekarską. Związana byłam również z Kliniką Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie pracowałam na Oddziale Dziennym.
Od 2020 r. jestem certyfikowaną psychoterapeutką dzieci i młodzieży w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej drugiej i trzeciej fali (certyfikacja EACBT – Europejskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej). Stale rozwijam swoje kompetencje terapeutyczne, szczególnie w obszarze terapii trzeciej fali, takich jak Terapia Akceptacji i Zaangażowania (ACT) oraz Terapia Skoncentrowana na Współczuciu (CFT), dostosowując ich założenia do potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży.
Z przekonania, że skuteczna pomoc dziecku wymaga także wsparcia jego najbliższych, zdecydowałam się poszerzyć swoją wiedzę o programy dedykowane rodzicom. W 2021 r. ukończyłam kurs nauczycielski „Mindful Parenting – Uważne rodzicielstwo” (Centrum Mindfulness, Amsterdam). Od dwóch lat prowadzę ten 8-tygodniowy program oparty na uważności, który pomaga rodzicom odzyskać równowagę emocjonalną, wzmocnić zasoby oraz budować bardziej świadome, wspierające relacje z dziećmi.
W codziennej pracy kieruję się profesjonalizmem, empatią i autentycznością. Wierzę, że dobra relacja terapeutyczna stanowi fundament skutecznej pomocy. Dla mnie profesjonalne podejście to nie tylko posiadanie aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej, ale także postawa szacunku, otwartości i wrażliwości wobec każdego pacjenta – niezależnie od jego pochodzenia, wyznania, orientacji czy sytuacji życiowej.