Jestem psycholożką o specjalności klinicznej, absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ukończyłam również przygotowanie pedagogiczne w zakresie psychologii wspierania rozwoju dzieci i młodzieży, a obecnie kontynuuję kształcenie w obszarze terapii środowiskowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych jako psycholog szkolny, nauczyciel współorganizujący proces edukacyjny oraz trener umiejętności społecznych. Prowadziłam indywidualne i grupowe formy wsparcia dla dzieci i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi, rozwojowymi oraz w sytuacjach kryzysowych.
W swojej pracy wykorzystuję m.in. trening umiejętności społecznych (TUS), elementy psychoedukacji, techniki relaksacyjne i uważności (mindfulness), a także narzędzia wspierające dzieci z ADHD, zaburzeniami lękowymi i w spektrum autyzmu.
Ukończyłam szkolenia z zakresu mindfulness, pracy z młodzieżą przejawiającą zachowania suicydalne oraz z dziećmi prezentującymi trudne lub zaburzone zachowania. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas tych kursów pozwalają mi z większą uważnością i adekwatnością reagować w sytuacjach kryzysowych oraz skutecznie wspierać młodych ludzi w ich codziennych zmaganiach emocjonalnych i społecznych.
W pracy kieruję się przekonaniem, że najważniejsza jest relacja — oparta na zaufaniu, zrozumieniu i poczuciu bezpieczeństwa. Wspieram nie tylko dzieci i młodzież, ale także ich rodziny, wierząc, że skuteczna pomoc zawsze opiera się na współpracy z całym otoczeniem dziecka.