Jestem psycholożką, seksuolożką, psychoterapeutką poznawczo-behawioralną, analityczką zachowania oraz terapeutką EEG-Biofeedback. Ukończyłam psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, a także należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Stale rozwijam swoje kompetencje. Ukończyłam m.in. kursy z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej, psychoterapii par, terapii zaburzeń dzieci i młodzieży, psychoterapii dzieci i młodzieży, rozwojowej neuropsychologii klinicznej z logopedią oraz EEG-Biofeedback II stopnia. Zrealizowałam również studia podyplomowe ze Stosowanej Analizy Zachowania (SAZ), studia z przygotowania pedagogicznego oraz studia podyplomowe z seksuologii klinicznej.
Pracuję z młodzieżą i dorosłymi, prowadząc terapię indywidualną, terapię par oraz terapię rodzin. Bliskie jest mi podejście poznawczo-behawioralne, oparte na przekonaniu, że każde zachowanie ma swoją przyczynę, a sposób, w jaki interpretujemy sytuacje — nawet te z pozoru neutralne — kształtuje nasze emocje i decyzje. W trakcie pracy wspieram moich pacjentów w rozpoznawaniu automatycznych myśli, nieświadomych znaczeń i przekonań, które powstały na przestrzeni życia i wpływają na obecne funkcjonowanie.
Celem terapii, którą prowadzę, jest zrozumienie mechanizmów leżących u podstaw trudności oraz wypracowanie narzędzi pozwalających na skuteczne radzenie sobie z nimi. Specjalizuję się w pracy z osobami zmagającymi się z zaburzeniami lękowymi, wahaniami nastroju, trudnościami w relacjach, obniżonym poczuciem własnej wartości, a także z problemami w obszarze bliskości i seksualności. Wspieram osoby w kryzysie, z trudnościami adaptacyjnymi oraz osoby będące w procesie tranzycji i poszukiwania własnej tożsamości.
Jako analityczka zachowania pracuję również z młodzieżą i dorosłymi w spektrum autyzmu oraz osobami doświadczającymi nadpobudliwości, lęków, depresji, OCD i trudności szkolnych.
Prowadzę diagnozę młodzieży i osób dorosłych, m.in. w obszarze funkcjonowania intelektualnego, emocjonalnego, psychicznego, całościowych zaburzeń rozwojowych (autyzm, zespół Aspergera), a także specyficznych trudności w uczeniu się — takich jak dysleksja, dysgrafia czy dyskalkulia. Pracuję również z rodzicami, partnerami i rodzinami, pomagając im lepiej zrozumieć siebie nawzajem oraz budować skuteczną, opartą na szacunku komunikację.