Jest absolwentem magisterskich studiów psychologicznych na Uniwersytecie SWPS w Warszawie (dyplom z wyróżnieniem). Ukończył czteroletnie, całościowe szkolenie kliniczne w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU w Warszawie (dyplom z wyróżnieniem).
Jest certyfikowanym psychoterapeutą Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej (certyfikat nr 616).
Odbył staż kliniczny w II Klinice Psychiatrycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie, której pracami kierował przez 2 lata.
Od przeszło 6 lat jest członkiem zespołu klinicznego w poradni NZOZ Centrum CBT w Warszawie, gdzie zajmuje się diagnozą i terapią pacjentów prezentujących szerokie spektrum trudności psychologiczno – psychiatrycznych w wieku od 16 roku życia.
W terapii posługuje się szerokim wachlarzem oddziaływań, które są dostosowywane do indywidualnych potrzeb każdego procesu terapeutycznego. W zależności od specyfiki trudności z którymi zgłaszają się pacjenci prowadzi klasyczną terapię poznawczo – behawioralną, a także Terapię Schematów, Terapię Akceptacji i Zaangażowania (ACT), Terapię Poznawczą Opartą na Uważności (MBCT). Jest praktykiem Brainspotting – innowacyjnej metody leczenia zaburzeń i trudności związanych z doświadczeniem traumy.
Wykładowca w Szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU w Warszawie, w której prowadzi specjalistyczne zajęcia ze studentami szkolącymi się w prowadzeniu terapii poznawczo – behawioralnej.
Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i sympozjach psychologicznych, oraz współpracuje jako ekspert z mediami (m.in. Wprost, gazeta.pl, miesięcznik Dziecko).
Jest autorem branżowych artykułów poświęconych psychoterapii, publikowanych w wydawnictwach uniwersyteckich.
Swoją pracę kliniczną poddaje regularnej superwizji; pracuje zgodnie z kodeksem etycznym Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej.
Prowadzi terapię również w języku angielskim.