Psychoterapia dzieci i młodzieży

Wsparcie terapeutyczne w zaburzeniach przywiązania u dzieci i młodzieży-1

Wsparcie terapeutyczne w zaburzeniach przywiązania u dzieci i młodzieży

Teoria przywiązania stworzona została przez brytyjskiego psychoanalityka John’a Bowlby’ego (2008). Starał się on zrozumieć człowieka przez pryzmat jego dziecięcych doświadczeń z bliskimi. Mianem więzi określił relację dziecka z pierwotnym opiekunem, mającą biologicznie zakorzenione podłoże.
Zachowania autoagresywne, jako forma regulacji emocji u nastolatków

Zachowania autoagresywne, jako forma regulacji emocji u nastolatków

Zachowania autoagresywne są coraz częściej wybieraną przez nastolatków formą radzenia sobie z nieprzyjemnymi stanami emocjonalnymi, które nie zawsze potrafią rozpoznać. Nastolatkowie nie posiadają umiejętności rozmawiania o swoich emocjach, często czują się niezrozumiani i samotni. Mają poczucie, że dorośli bagatelizują ich trudności. Z tego powodu znaczna część młodzieży zaczyna zadawać sobie ból fizyczny, który odwraca uwagę od nieprzyjemnych myśli i emocji.

Polecane szkolenia

Cena szkolenia:

1350,00 

Termin:

godz. 09:00 – 18:00

Czas trwania:

20 godzin dydaktycznych (2 dni)

Miejsce / forma:

Centrum CBT EDU
ul. Wołodyjowskiego 74A
Warszawa